HTML

140717

2014.07.17. 10:09 Olyan nick amilyen még nincs vessző nélkül

Tegnap felhívott Inci, pont amikor hazaértem, hogy tényleg Patrick biciklijét lopták el a Széchényi fürdő elől, és hogy este lesznek a tévében, mert az RTL Klub és a TV2 híradója is riportot készített velük. Az erről szóló HIR24 cikket megosztottam a Facebookon is, kértem a megosztását, de alig páran tették meg. Hát ez van...

 

Amúgy is lehet valami baj velem, persze az az én hibám, hogy nem nagyon tartom a kapcsolatot senkivel. A baráti kapcsolatokat ápolni kellene, én meg nem teszem. Hát ez van... Talán változtatnom kellene, de Tünde mellől nehéz elmenni valahová is, mert jön a féltékenység, aminek persze nem mondom, hogy nincs alapja, igaz mostanában azért elég jól viselkedem.

 

Na igen, ezt a Lili ügyet egyszer még meg kellene írnom. Majd egyszer...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://valoban.blog.hu/api/trackback/id/tr346515611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása